ماموریت های کمتر از یک‌ماه

فرایند اداری ماموریت های زیر یک‌ماه

 
 
  1. 0- ارسال درخواست ماموریت با تایید مدیر مربوطه به امور اداری دانشگاه
  2. 1- صدور حکم ماموریت توسط امور اداری دانشگاه
  3. 2- ارسال فیزیکی و سیستمی از طریق دبیرخانه به ذی نفع و واحدهای مربوطه
  4. 3- تکمیل پشت برگه ماموریت توسط ذی نفع (در صورتیکه ماموریت شامل پرداخت باشد) و ارسال به امور اداری دانشگاه
  5. 4- ارسال فرم تکمیل شده به امور مالی جهت پرداخت توسط امور اداری دانشگاه
تاریخ به روز رسانی:
1402/10/03
تعداد بازدید:
294
كليه حقوق اين وب سايت متعلق به دانشگاه خواجه نصير الدين طوسي ميباشد.