صفحه نخست
دانشگاه
پست الکترونیک
۱۴۰۳ شنبه ۲۴ شهريور
*
دوباره تلاش كنيد
ENGLISH
!!!b1!!!
!!!b1!!!
معرفی و اهداف
معرفی مجموعه مدیریت
شرح وظایف و ماموریتها
مسئول دفتر
اداره های زیرمجموعه
اداره کارگزینی
مجموعه مدیریت و کارکنان
شرح وظایف در حوزه غیر هیات علمی
شرح وظایف در حوزه هیات علمی
اداره رفاه
اداره تدارکات و کارپردازی و امور عمومی
اداره امور دبیرخانه
فرمها، فرایندها و آیین نامه ها
فرم های مورد نیاز
آیین نامه ها و قوانین
فرایندهای پرکاربرد
درخواست مجوز ادامه تحصیل
اعمال مدرک تحصیلی
ارتقاء رتبه
انتصاب و تغییر عنوان شغل
مراحل ثبت بازشستگی تامین اجتماعی
دستوالعمل پرداخت پاداش ازدواج و کمک هزینه فوت
ماموریت های کمتر از یکماه
سامانه ها
سامانه منابع انسانی بام
سامانه رفاهی کارکنان
سامانه حضور و غیاب
بیمه تکمیلی
بیمه تکمیلی 1402-1403
بیمه تکمیلی 1401-1402
ارتباط با ما
شرح وظایف در حوزه هیات علمی
شرح وظایف امور مربوط به اعضای هیات علمی
اجرای سیاست ها و خط مشیهای دانشگاه در زمینه های مربوط به امور اداری ، استخدامی.
ایجاد و نگهداری و به روز رسانی بانک اطلاعاتی پرسنلی اعضای هیأت علمی .
برنامه ریزی و نظارت بر مقررات استخدامی و روشهای مطلوب اداره امور استخدامی دانشگاه .
مشارکت در جلسات و کمیسیونهای مختلف مورد درخواست و اظهار نظر و ارائه پیشنهادات لازم .
ایجاد ارتباط و تعامل با اعضای هیأت علمی به منظور رفع مشکلات اداری و استخدامی آنان در چارچوب آیین نامه ها.
صدور گواهی اشتغال به کار اعضای هیأت علمی جهت ارائه به بانک ها و سایر مراجع.
اعلام شروع بکار و خاتمه کار اعضای هیأت علمی به واحد حراست و امور مالی و سایر مراجع ذیربط.
ابلاغ کلیه دستورالعمل ها و اطلاعیه های مربوط به اعضای هیأت علمی و اطمینان از اطلاع آنان از مفاد آنها.
امور مربوط به صدور احکام پرسنلی اعضای هیئت علمی.
نظارت مستمر بر حسن اجرای بخشنامه ها و آیین نامه های مربوطه.
امور مربوط به بررسی مدت مجاز توقف در وضعیت پیمانی، رسمی آزمایشی و استخراج وضعیت های موجود اعضای هیأت علمی و اعلام به مراجع ذیربط.
- مطالعه مستمر مجموعه قوانین کار، بخشنامه ها و تصویب نامه ها به منظور آشنایی کامل در اجرای آنها.
بررسی پرونده های اعضای هیأت علمی حائز شرایط بازنشستگی و تهیه گزارشهای لازم در خصوص بازنشستگی یا درخواست افراد برای بازنشستگی.
تهیه آمارهای مختلف مربوط به اعضای هیأت علمی.
ارائه گزارشهای ادواری از وضعیت انجام امور محوله به مدیر اداری.
انجام امور مربوط به مکاتبات و پیگیری نامه های وارده و صادره.
امور مربوط به انتقال سوابق بیمه ای از صندوق ها و تغییر صندوق بیمه ای.
تهیه و تنظیم و نگهداری پرونده های استخدامی اعضای غیر هیأت علمی.
انجام امور اداری مربوط به استخدام ، فرصت مطالعاتی، انتقال، ماموریت، مرخصی، تغییر عائله مندی، بازنشستگی.
مطالعه بخشنامه های رسیده جهت اجرای آن به نحو مطلوب.
انجام امور مربوط به طرح خدمت دوره ضرورت در دانشگاه و ارسال گزارشات 6 ماهه به ارگانهای نظامی و اعلام اتمام تعهدات جهت اخذ کارت پایان خدمت.
همکاری با مدیر اداری و سایر مراجع ذیربط در برنامه ریزی و برآورد اعضای هیأت علمی مورد نیاز دانشگاه.
تاریخ به روز رسانی:
1401/07/22
تعداد بازدید:
921
كليه حقوق اين وب سايت متعلق به
دانشگاه خواجه نصير الدين طوسي
ميباشد.
×
ورود اعضاء